Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Αρχική / Εκθέσεις / Συμμετοχή στην έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου»

Συμμετοχή στην έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου»

Πίνακας στην έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου»
Πίνακες στην έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου»
Ο Σκύλος του Γιάννη Γαΐτη στην έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου»
Δύο πίνακες του Γαΐτη στην έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου»

Η Συλλογή Έργων Τέχνης της Alpha Bank συμμετέχει στην αναδρομική έκθεση «Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου» με 2 έργα. Η έκθεση διοργανώνεται με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του καλλιτέχνη και παρουσιάζει σπουδαία έργα του από το 1944 έως το τέλος της δημιουργικής του δράσης.

Η Συλλογή Έργων Τέχνης της Alpha Bank συμμετέχει στην αναδρομική έκθεση με 2 έργα του καλλιτέχνη:

  1. Στην αυλή των θαυμάτων, 1966, λάδι σε μουσαμά, 130 x 97 εκ.
  2. Σκύλος, 1957, λάδι σε μουσαμά, 73 x 100 εκ.

Αντιπροσωπευτικά και πολύτιμα έργα

Η αναδρομική έκθεση διοργανώνεται από το Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του Γιάννη Γαΐτη.

Με τη συνδρομή της κόρης του, Λορέττας Γαΐτη, παρουσιάζονται αντιπροσωπευτικά και πολύτιμα έργα της εξελικτικής πορείας του καλλιτέχνη από το 1944 έως το τέλος της δημιουργικής του δράσης.

Η έκθεση περιλαμβάνει:

  • Αυτοπροσωπογραφίες του καλλιτέχνη.
  • Πορτρέτα της οικογένειάς του.
  • Πορτρέτα της συζύγου του, γλύπτριας Γαβριέλλας Σίμωσι, με την οποία εργάστηκαν στο Παρίσι.

Λίγα λόγια του επιμελητή της έκθεσης

Την έκθεση επιμελείται ο Τάκης Μαυρωτάς.

Στον κατάλογο της έκθεσης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η ανθρωπογεωγραφία της καθημερινότητας του Γαΐτη, με εκατοντάδες Ανθρωπάκια, που άλλοτε τα συναντάμε στην επιφάνεια μιας κονσέρβας και άλλοτε βγαίνουν μέσα από αυτή, αποτυπώνουν το προσωπικό του ύφος. Τα ανθρωπάκια του ταξιδεύουν στο μακρινό χθες, στο αρχαίο μας παρελθόν, σαν να ζητούν να ταυτίσουν την οντολογική τους παρουσία με την ιστορία ή να αισθανθούν την αναγκαιότητά της, φτιάχνοντας, με τα σώματά τους, τη δική του Ακρόπολη. Το ένστικτό του, από την αρχή της καλλιτεχνικής του πορείας, τον οδήγησε στο προσωπικό του ιδεώδες, με συνέπεια, αφού η μια σκέψη του διαδέχεται, με συνοχή, την άλλη, για να ολοκληρώσει το όραμά του».